Friday, November 26, 2010

bulat.

ku sangkakan hujan hingga ke petang,rupanya panas di tengah hari

wah wah.

bermadah pulak cik jah cik joyah oi

mengapa terkeluarnya itu peribahasa?*ape punya ayat der*

kaw tahu.

cuti ni aktiviti utama aku apa?

MAKAN

MAKAN

MAKAN





















DAN
















MAKAN!






ggrrrr!


mane muka kaw tak bulat wahai cik athiyah oi


thanks too imanto best sbb ko tlg tag pic muka bulat aku tu kat fb yer




AKU SANGAT HARGAI ITU=,="

sungguh bulat aku dalam pic tu






dammmnn

Assalamualaikum.

5 comments:

Iman B said...

hahaha,sme2,! XD
jgn risau,ko paling chomel,! XD

Cik tia said...

gggrrrr!comeey??ko kne pakai spek ni imanto.haha

Bella said...

Tiaa...rndu kamu jugakk..a'ah demam lg..:( nmpak sngat Bella da lame x on fb sbb xtaw pun iman lukis muke tia..

Iman B said...

eh,aku mne ade lukis muke tia,ahahah
upload gamba chomel die je,hehe

Cik tia said...

bella: risaaau result ;(

imanto: haha,yer yer