Monday, November 29, 2010

Ini jadi bila kawan prihatin!

kata orang.

seorang kawan takkan biarkan kawannya sedih...

jadi.




bila aku beritahu saya sedih




dia cuba mengembirakan aku dengan menjadi A







ayat rekaan beliau untuk menyedapkan hati aku(:

A: hye tya


A : sorie saya da lama x contact awak


A : saya belum bersedia lg


A : tp rasenye semalam saya da pikir masak2



A : saya da buat keputusan


A : saya nk teruskn balik dgn awak


A : biarpon hanya sebagai kawan


A : saya terima awak


A : saya xsanggup lg dlm keadaan mcm ni


A : saya xtahan bile da lme xmsg awak sume


A : mungkin saya mmg da lme menaruh hati kt awak


A : tp saya sengaja menipu diri sndiri


A : dan menafikan perasaan tu trhadap awak



A : maafkn saya selama ni saya telah wt ati awak terluke


A : saya taw saya xpatut ckp mcm tu kt awak


A : mest awak sedey sgt bile saya ckp mcm tu



A : saya taw awak sukekn saya


A: tp saya mcm takut dgn kebenaran itu


A : mungkin awak terlampau sempurna bg saya


A : hinggakn diri ini berpikir byk kali utk terima kenyataan



A : saya takut saya blom bersedia mnanggung tggungjawab


A : utk mmbuatkn awak bahagia bile bersame dgn saya



A: tyaa







daaamn!



terima kasih kerana cuba menyenangkan hati aku wahai encik iman.


tapi saya yakin ini tidak akan berlaku



sebab dia bukan ko


dan ko bukan dia :)






Assalamualaikum

4 comments:

Iman B said...

hoooish ko,mampus aku kalo die bce blog ko nih =.=

Cik tia said...

haha.alah tak der name dia pun aku bubuh! relex sudaaah!

Bella said...

apekahh?? :P

Cik tia said...

hahahaha.

cerita hot hiburan sensani ni bella;p