Monday, November 22, 2010

sweeeet jer.

ehem ehem.

mai nak cerita kisah cinta.

bukan kisah aku.





tapi kisah mak ayah aku.





mai mai aku nak cerita ni


al kisahnya 

ayah aku sekarang dah pindah stay kat shah alam




manakala ibu tercinta

masih stay di perak bersama adik adik aku





dah dekat 3 minggu juga lah ayak aku dah stay sana.

but

The best parts is





mak ayah aku tak pernah berhenti berhubung.

sejak ayah aku stay sane

macam pasangan bercinta kaw tahu.

okey okey



mai aku nak kasi cerita ape aktiviti pasangan bercinta ni

setiap pagi ayah aku akan call mak aku. around 5.30

sebab mak susah ckit bangun pagi.

yer la mak aku ni kurang sehat.

jadi dia susah tidor.

selalu dia akan terjaga jer.

jadi dia mesti kena ada alarm utk kejutkan dia

yer la selama ni ayah aku kan yang kejutkan dia

sekarang teman sekatil sebantal dah jauh

jadi teman sekatil sebantal ni akan call every morning utk kejutkan mak aku 

dan mak aku akan kejut adik adik aku pegi solat subuh kat surau

dan

mak aku akan siapkan sarapan pagi



then.

sekarang ni.

sejak ayah aku dah jauh.

boleh di katakan setiap 10 minit fon mak aku akan bunyi

tut tut tut tut

haha

sah sah la bukan mcm tu bunyi dia




tapi korang bayangkan jer la okey?

lepas tu mesti mak aku akan tersenyum senyum bila dia baca msg.


haiz. 

kalah anak dia.

tak ker anak dia yang tak der pakwe ni jelez =,='






then.

semenjak 3 minggu.

sebelum tidor,dan selepas isyak

mak dengan ayah aku

hari hari webcam and sykpe




walaweh!

jelez wei

hebat bukan??


memang betul lah kata orang


bercinta lepas kawin lebih manis dari bercinta sebelum kawin



makin jauh makin rapat makin sayang makin cinta

maka makin utuh lah kisah cinta mereka

wah hebat pulak aku berkata-kata

HAHA!




bangga saya ada mak ayah macam ni.





cerita ni sweet bukan?


bagi aku lah


kalau korang rase tak sweet

lantak korang lah!

peduli ape aku!

janji aku bersyukur punya ayah mak macam ni



semoga kebahagiaan keluarga aku akan kekal

hingga ke akhir hayat

aminnn...


Assalamualaikum.

2 comments:

musliyanasalma said...

alolo sweetnye kezen aku..hahahaha

Cik tia said...

sweet kan kan:P