Tuesday, December 14, 2010

cemburu itu perlu!

statement kalah artis



ambik kuali ketuk kepala sendiri




maaf post tak der kena mengena dengan tajuk!



peduli ape aku.




esok sudah mau berangkat ke n9



ohh kampung halaman




esok nak peluk cium kasi tinggal bekas punya



period pain ni betul boleh bunuh aku.




tapi sedang aku sakit dan sedang ketakutan dengan pemikiran yg membunuh 



aku search pakcik google 





mana ada orang mati period pain!




ha kaw



pemikiran membunuh boleh pegi jauh sekarang!





motif tajuk post gaya komen artis tu kenapa?




salahkan period pain




dia buat aku keluarkan idea gila nak buat mcm tu





dah pegi jauh




aku sedang kesakitan berguling bersama lappy kesayangan




yang setia menemani saat suka duka aku






Zzzzzzzzz




post tunggang langgang dah



bior kaw




biar berputar otak kaw baca



kasi excersice cikit


motif?



aku malaaaaas nak kuruskan badan




dah jangan bising



aku tau aku gemok --"






Assalamualaikum.

1 comment: