Monday, December 13, 2010

Insyallah.

result maybe akan keluar esok


oooppss



dalam erti kata lain maybe hari ni





serius sangatsangatsangat takut




rasa nak luruh jantung





hari ada "family day" bak kate pak mat tempe belakang umah aku tu




okeey tipu




tapi serius pasal family day tu.




dan serius awesome


sangat sangat awesome




banyaaaak adiah menang



hehe



for the first time aku bercakap dengan jiran lelaki aku


kaw boleh percaya??


percaya lah


aku kan anak dara sunti yang tak keluar rumah



duk terperaaaap jer dalam umaah=,="




dah merepek



kata cepuk akhir dari aku




doakan aku dapaaat result yang sangat sangat baik




insyallah



dan selamat berjaya buat semua



student UniKL yang tengah cuak 



macam aku 



mak aku kate



result teruk pun bukan polis nak tangkap



sememangnya polis tak tangkap>,<"





Assalamualaikum.

2 comments:

Iman B said...

nape ramai yg kate result kuar arini,?kompem ke,?huhu

Cik tia said...

argh!!aku pun tak thu.gggrrr!tak kluar pun hri ni haaaizzz:(