Friday, August 26, 2011

moving on

selepas 2 tahun

saja jumpa awak semula

selepas 2 tahun

awak banyak berubah

alhamdulillah

saya bersyukur sangat

awak yang saya kenal dulu dan sekarang

sangat berbeza

air mata saya jatuh bila saya baca nukilan-nukilan awak di blog

alhamdulillah

akhirnya awak akan menjadi seorang doktor juga akhirnya kan

saya tahu awak boleh berjaya

dan awak dah buktikan

saya bangga dengan awak

walau jarak rumah kita dekat

tapi sepanjang 2 tahun ni kita tak pernah jumpa kan

tapi saya nak awak tahu

saya sentiasa doakan yang terbaik buat awak

saya taknak follow blog awak

cukup sekadar saya jadi silent reader blog awak

saya taknak awak ingat kenangan dulu


kalau ada jodoh kita akan jumpa jugak kan

tapi bukan sekarang

awak ingatkan janji kita

lepas kita sama-sama dan berjaya dalam hidup

baru kita akan contact each other kan

tapi kalau awak dah lupa pun saya tak kesah

sebab saya tahu dan saya yakin awak pasti berjaya

insyallah

kalau ada jodoh dan di izinkan allah kita jumpa

suatu hari nanti

sekarang saya rasa bangga dengan keputusan yang saya buat dulu

akhirnya awak jadi apa yang awak jadi sekarang

dan andai suatu hari nanty awak dah lupakan saya

saya nak awak tahu SAHABAT awak tak pernah hilang dari hati saya

sebab awak SAHABAT saya dunia akhirat (:




Assalamualaikum.

No comments: