Monday, January 2, 2012

Tahun Baru azam mesti baru jugak

bersawang lagi berhabuk dah blog aku ni.

terasa berkurun lamanya aku tak update

almaklumlah bila sikap malas plus internent connection macam tuut

jadi mood utk update terus terbang jauh

back to the tittle

dah masuk tahun baru wei!!

oh my 2012 = 21 tahun

oh yeeeah!

aku dah tua wei

dah boleh kawin dah.haha

dan bermakna aku akan start practical 16hb ni

alahai ni yang lemah bin takut bin seram dan bin bin yang sewaktu dgnnya.

grrrh.

harap-harap okey lah aku practical nanty

semoga dapat supervisor yang baik-baik je

semoga dapat kawan-kawan baru yang baik-baik je

semoga semuanya baik-baiklah

hehe

azam baru?

hmm banyak kalau nak senaraikan ni

okey okey jap pikir ape azam tahun ni.hehe

1.semoga tahun ni lebih mudah buat aku dah keluarga.

2.Nak kurangkan baran aku ni banyak bersabar.

3.Nak kuruuuuuus lagi dan lagi.

4.Nak jadi lebih baik dari tahun-tahun sebelum ini

yang lain tu biar simpan dalam hati sorang-soranglah

kang ada yang kate pulak azam tahun baru bukan main banyak lagi

tapi habuuk pun tak dak

so diam-diam ja

insyallah semoga semua azam aku untuk tahun ni akan tercapai.


amin amin amin.

selamat tahun baru :)



Assalamualaikum.

No comments: