Sunday, November 14, 2010

Berjalan untuk mengingati.

akibat kebosanan yang terlampau,dan kemalasan yang mengunung.

nota micro e tak sentuh langsung.

dan aktiviti sepanjang hari ni...





aku layan ni haa.








jap jap nak cerita ni

mengikut pakcik google translate

macam tu lah tajuk dia bila di tukar bahasa


pakcik kena masuk sek ni,tak cukup bijak lah
















layan cerita yang buat aku nangis walaupun dah 4 kali aku tengok..








tak rase bosan sebab hero dia.ehem ehem



dan cerita dia...

syahdu*okey tetibe lagu dendang perantau masuk*


choi!salah laa...



mari dekat mari rapat *macam iklan sheila rusly tu*


yer aku tahu korang dah bising.cuba bawak bertendang ckit

ni haa cerita dia cik temah cik jah oi..





kalau kau tengok...

memang berkotak tisu lah habis.

HAHA!

aku yang tengok kali ke 4 pun habis basah tilam bantal.



okey jangan percaya



*RAWK!*








Assalamualaikum.

No comments: