Monday, November 15, 2010

meggie cheese

aku tahu tengah malam macam ni mesti ada yang lapar lgi macam aku kan

walaupun dah dinner.

walaupun dah keyang nak mampus masa dinner tadi.

sampai perut ke depan kan kan

tapi tetibe korang lapar lagi tengah malam macam ni kan

lagi sengsara bila hujan.




giler perut lapar macam tak makan 2 hari kan?


HAHA!

jom aku nak kasi korang jeles ckit




















ckit tak banyak pun...













ha tu dia...


sedap sampai menjilat mangkuk wei.







tapi aku tak buat lah macam tu*cuba bayangkan kalau aku buat*

mesti mak mak yang bayangkan cakap macam ni




"memang tak boleh buat menantu,menHANTU boleh la"

HAHA!




Assalamualaikum.

1 comment:

Unknown said...

jom join UniKL Bloggers di facebookk
submit blog anda disana berserta kampus anda autopublish post stiap kali anda update

http://www.facebook.com/pages/UniKL-Bloggers/165952636749982