Saturday, December 4, 2010

Aku sudah dewasa lah

semenjak dua menjak tiga menjak ni



semua asyik cakap aku budak sek lagi



at first place yes aku bangga >,<


okey maybe korang pikir



bangga lah tu minah tu org ckp muka nampak budak



yes.i admit that



tapi bila dah makin lama



makin menyampak kaw tahu?



cuba ko pikir kalau almost every day terngiang kat telinga ko



"oh dah masuk u,ingat budak sek lagi"


"lah dah 19,ingat 16 lagi"


"lah bla bla bla"


aku mula rasa sakit hati bila org still anggap aku budak sek


apa perangai aku bebudak sangat ker?=.="





atau






muka aku ni muka bebudak sangat?=.="




aku tau lah aku pendek (T_T)




tapi takkan aku nak kena ubah muka aku 



baru orang nak cakap aku dah dewasa??




errrr.


cukup dewasa kah aku?=.="""




serius aku dah mula rasa menyampah 






 

Assalamualaikum.

2 comments:

Iman B said...

Hahaha,itu kre okke lg tya,.drpd aku,ramai org ckp kt aku cmni "Bdn je besar,prangai cm budak2," demm pedasss,hahah
tp kesah ape aku,janji aku bahagia,wee :3

Cik tia said...

HAHAHA!yeeeeeeees dah bleh jadi bapak org dah >,<"

pedas pedaas! terbakaar!HAHA