Friday, December 3, 2010

Pendengki

Hari ini adalah


hari bersama ibu ayah


HAHA




dari pagi keluar.




then tgh hari balik





petang kluar balik







dan malam balik







yang buat aku rasa hidup ini tak bermakna




ceeeh



poyos




kekecewaan aku hari ini semuanya kerana




si PENDENGKI





yang tak bagi aku bergigi pagar itu




gggrrrr




geram jeeer




ada kah patut si PENDENGKI ni kata



gigi aku dah cantek



tak payah pakai lah.




ceh.




yang mengecilkan hati aku yang sememangnya besaaaar ini




pasal



si PENDENGKI kata



"Adek tak cukup gigi lagi lah,gigi adek ada lagi yang baru nak tumbuh"











aku mantain jer muka marah





sampai kluar klinik





HAHA



saya cukup sabaar untuk hari ini



bagusss =,="





Assalamualaikum.

2 comments:

Iman B said...

hahaha,sabar ye syg XD

Cik tia said...

haha.memang tgh sabooo ni:)