Tuesday, July 12, 2011

ready set go


dah ready ke aku nak masuk last sem ni?


tinggal lagi almost 2 weeks

haiya.


risau pulok bila tgk subject next sem


mcm mengerunkan jer.

nak taknak

kena hadapi jugak

last sem wei!

lepas ni practical pulok

hope dapat lah merasa dekan last sem ni

sem lepas dah almost dah!


utk sahabat tersayang


yanie and akiem!


tahniah cause berjaya mengharumkan nama DEC


HEHE





Aku cuba bangun mungkin masih sukar utk aku terus berjalan.tak mengapa aku akan bermula dengan merangkak.mungkin lambat utk aku bangun dari sakit ini.tapi aku cuba sebab aku tahu masih ada yang mendukung aku dari belakang.buat keluarga DEC,kawan suka duka, teman sepermainan dan yang tercinta ummi and abi terima kasih kerana sentiasa ada saat jatuh bangun tia.terima kasih kerana tanpa henti memberi kata nasihat pada tia.terima kasih kerana risaukan tia.terima kasih utk segala-galanya.tanpa korang tia mungkin tak mampu bangun semula.hanya allah yang boleh balas jasa korang.



Assalamualaikum.

No comments: